• ako schudnúť, zdravé chudnutie, rýchle chudnutie, chudnutie pre ženy, ako schudnúť z brucha

Pre koho je jedálniček určený?

E-BOOK „Nešpekulujem“ je určený pre všetky ženy, ktoré chcú schudnúť postupne, udržateľne, zdravým spôsobom a teda bez následného jojo efektu. Jedálniček v tomto E-BOOKu je nutrične vyvážený, pestrý a najmä prakticky realizovateľný z bežne dostupných surovín. Väčšina z vás nemá chuť sa zaoberať kalorickými tabuľkami, vymýšľať jedlá, ich kombinácie a zloženie stravy, ale potrebujete presný návod čo, kedy a koľko máte zjesť. Proste nechcete špekulovať, ale túžite mať výsledky, nehladovať a cítiť sa vo svojom tele dobre a zdravo.

Tento stravovací plán je nastavený na denný kalorický príjem v rozmedzí od 1600 do 1800kcal tak, aby postupne chudli ženy, ktoré sa z rôznych dôvodov nemôžu pravidelne hýbať, ale aj tie, ktoré pravidelne a primerane športujú (optimálne v kombinácii s našimi E-BOOK tréningovými plánmi na doma alebo do fitka) budú pochopiteľne chudnúť rýchlejšie a efektívnejšie.

 

E-BOOK Nešpekulujem obsahuje:

  • 52 stranový E-BOOK
  • Viac ako 20 strán s hodnotnými informáciami, radami a tipmi.
  • Jedálniček na 2 týždne, ktoré môžete rotovať dookola aj niekoľko mesiacov podľa potreby.

Každý deň je 5 jedál, z toho 3 hlavné a 2 menšie „svačinky“. Strava je dostatočne pestrá aby rýchlo neomrzela, aby telu nič zásadné nechýbalo a bolo tak zásobené všetkými potrebnými makro aj mikro živinami, na zabezpečenie optimálneho fungovania organizmu.

Hlavné jedlá sú nenáročné na prípravu, všetko sú to minútky ktoré zvládne aj priemerný kuchár.

BONUS:

1. Plán odporúčanej doplnkovej výživy pre zdravie, vitalitu a chudnutie

2. Dokumenty, ktoré si môžete vytlačiť:
– Záznam zlepšenia
– Záznam váhy

 

POZOR! Jedná sa o virtuálne produkty.
Po zaplatení okamžite obdržíte linky na stiahnutie E-BOOKov vo formáte .pdf

1. Manuál a jedálniček pre ženy NEŠPEKULUJEM
2. Dokumenty na vytlačenie
3. Plán odporúčanej doplnkovej výživy

Stiahnite si ich do mesiaca od zakúpenia, aby ste o ne neprišli!
E-BOOKy si viete prezerať v mobile, tablete, či na počítači. 

 

OTÁZKY

Nesadli mi všetky jedná/potraviny z jedálnička. Môžem vám napísať a zmeníte mi to?

Rýchla odpoveď je nie. Ak chcete mať ale stopercentnú istotu, aby vám jedálniček sadol úplne na mieru so všetkými surovinami, obráťte sa na mňa a vypracujem vám individuálny jedálniček, ktorý zahŕňa aj mesačnú spoluprácu, počas ktorej vieme niektoré jedlá a suroviny upraviť, ak vám nesadnú.

Plne si uvedomujem, že v žiadnom prípade nevyhoviem každej žene pokiaľ ide o skladbu stravy a chute, no niekoľkoročná prax trénera a výživového poradcu mi dala adekvátnu spätnú väzbu na to, aby som sa pokúsil pripraviť jedálniček ktorý by mohol vyhovovať čo najširšiemu spektru žien a ich požiadaviek.

Napriek tomu berte prosím tento jedálniček ako vzorový v duchu hesla „Nešpekulujem“ lebo viem, že určite aj tak nevyhoviem predstavám každej z vás. Pre mnohé však bude zaujímavým informačným zdrojom aké potraviny používať, z akých zdrojov čerpať, aká je primeraná veľkosť porcie, či vás zaujmú jednoduchými, praktickými a zdravými receptami. Vynikajúco doplní aj naše tréningové E-BOOKY, kde spolu dostanete ten najefektívnejší a najzdravší spôsob ako pracovať na vašej vytúženej postave. A v tom je jeho zmysel. 

Mám intoleranciu na laktózu a iné alergie, je tento jedálniček vhodný aj pre mňa?

Jedálniček je určený predovšetkým pre ľudí bez intolerancií a alergií na rôzne potraviny a ich zložky. Avšak pri intolerancii na laktózu, viete nahradiť mliečne produkty ich rastlinnými náhradami. Trochu to síce zníži bielkovinový profil, ale nie zásadne, nakoľko tieto mliečne produkty netvoria gro jedálnička. Pokiaľ ide o rôzne alergie, ako napr. alergia na orechy, paradajky, citrusy a pod., tam stačí uvedené suroviny buď vynechať, alebo v prípade ovocia či zeleniny nahradiť inými druhmi ktoré tolerujete.

Ak však máte výraznejšie obmedzenia, či špecifické preferencie, odporúčam si predplatiť personalizované plány, kde vám „ušijem“ jedálniček tak povediac na mieru a ktorý zároveň zahŕňa aj komunikáciu počas mesačnej spolupráce. Stačí napísať e-mail na kral.jan@yahoo.com

Necvičím, schudnem aj tak???
Vzhľadom na fakt, že jedálniček je koncipovaný na denný príjem od 1600 do 1800kcal, tak by ste chudnúť postupne aj keď pomalšie, ale zdravo mali aj tak.

Môže jedálniček dodržiavať so mnou aj môj priateľ, ktorý sa tiež chce začať racionálnejšie stravovať a schudnúť?
Áno môže, je to skvelé aj praktické aj pre vás. Jednak nemusíte doma variť rôzne jedlá a tiež sa navzájom podporíte a pomôžete si. Treba však brať do úvahy vyššiu kalorickú potrebu chlapa tak, aby mal dostatok energie a vyslovene nehladoval a tomu prispôsobiť aj porcie. Zo skúsenosti však viem, že muži ktorí sa vôbec neobmedzovali v strave, či jedli nepravidelne keď prišiel výrazný hlad, alebo len boli „pažraví“, chudnú pomerne rýchlo ak prejdú na takýto typ stravovania, aj keď im naberiete takpovediac „len od oka aby hladný nebol“. Keď to navyše podporia pravidelným pohybom, menia sa vám doslova pred očami. Pochopiteľne za predpokladu konzistentného prístupu!